Friday, November 28, 2008

Francés

Jaa, näe.. jag kunde inte hålla mig. Från att skriva för många inlägg menar jag... Verkar ungefär lika omöjligt som det är för mig att äta för lite frukost. Igår exempelvis, tände jag mitt stora blockljus och under hemskt trevliga omständigheter gick jag och Moy lös på kaffe, tostada, tomater, yohgurt+müsli, banan, äggröra, kiwi, ost, apelsiner och vindruvor. Jag gäspade sen in i andra halvan av dansklassen, och ja... om vi säger såhär, det var inte svårt att hitta tyngdpunkten i kroppen.

Imorgon ska jag på festiviteter. Känns som att vara halvvägs hemma, att i förväg bli inbjuden till hemmafest. Det är liksom inte the normal deal här. Men fint. Det som också bidrar till lördags (eller ska vi säga söndags)-glädjen är att jag ska få groova på en så kallad RIKTIG klubb. Hitta hem hitta hem!

Och så drömmer jag om att gifta mig. Med Steve Madden. Eller med några av hans skor, spelar ingen roll. Him, or him, him, him or him. Fast med Stevie själv håller man ju dörrarna öppna, så att säga.

Annars dricker jag litervis med citronvatten och underhåller mig med tanken på den nyskapade planen att ta med Francisco på dragshow. Jag tror inte att nånting (med undantag för mina nattliga samtal med Tj) att något skulle få mig att garva så hårt.

Här är en fin person jag ofta fikar sönder café de Indias med. Hejdå.


No comments: