Monday, November 17, 2008

"Tänk på barnen i Afrikat"


Det har blivit så mycket mat på senaste tiden. Mat och baklava. Te, vattenpipa, mer te. En hel del högklackat och nån glass men... mest mat bara.

Massa hejja hejja på mjuk huds sövande i los Remedios. 

Hundra tavalodet mabarak´s på Bella som börjat på nytt år och miljarder med props till den som vill göra mitt nyår till ett sprakande event.
Belönad blir även den som kan reda ut vad jag vill med att åka till Granada den 6e december.

Imorgon börjar jag dagen med svenne/spanjack-frukost med Karin. Det ska bli spännande att kliva upp 9.30, sjukt spännande. Hur som ska jag först avsluta detta dygn med sista delen av
Sophie´s choice, med världens kanske bästa aktris genom alla tider; Meryl Streep.

Khodafez för nu


Two great lads and a tapa

Guada view

Toscana stylee at Olga´s

Sunday in Sev

Esperandote

not the driver, still my mr. Cab

Det är mina grabbar det
Det är mitt ris det

My hood by night

2 comments:

Anonymous said...

vad är d här, presenterar man inte sina vänner för sina vänner? ;)

Rebecca Rubin said...

Habibti, du är redan listad som brudtärna no 1 på bröllopet.