Friday, November 7, 2008

Top notch

Det är bra nu. Det är paradis nu.
Det är underbara människor, konst och mycket cariñoso.

Det är klart å betart, och det är 19-gradig vinter.

Paco, min roomie är grym. Igår hade vi vår första middag tillsammans, inplanerad sedan nästan en vecka tillbaka. Jag gjorde en pasta och han korkade upp både vin och champagne. Bjöd på oliver och choklad och drog en massa sköna och oväntade kommentarer. . Så kollade vi på filmen om Camarón och sen preppade jag mig för lite nattligt uthäng - promenad och yek do.
Saknar bara Thea lite. Vi brukar inte va utan varandra såhär många minuter i sträck.

Kanske ses vi svennar också mot slutet av nästa månad.

Nu piper det från micron där jag värmt upp gårdagens succé. MAOM

Cabrona, men en lycklig sådan.
Puss

2 comments:

Unknown said...

hörde Klingan, P2 i morse, som lirade Godbitar från världsmusikmässan WOMEX i Sevilla förra veckan. Som du förmodligen missade. En av attraktionerna där var Miguel Poveda, flamencosångens Chet Baker
http://www.sr.se/cgi-bin/p2/program/index.asp?ProgramID=2347

http://www.youtube.com/watch?v=A8XhmdIhFzo

hälsar papo

Rebecca Rubin said...

Klingan?
Jomen pappa, nog vet väl jag vem Miguel Poveda är, haha.
Ska kolla länkar. Och du - TACK igen!