Saturday, October 3, 2009

73 sorters lösvikt

73 sorter PLUS chashewnötter (wah!). Exotic snacks och deras passion for nature alltså. Jag har just tryckt tre.... sorter det vill säga. Mängder talas det inte om. Karin hade med sig en påse till mig, hela vägen från Stockholm. Så fantastiskt bara!

Men främst vill jag säga att jag....inte kan säga hur tacksam jag är för allt fint jag fått på sista tiden.
Är till och med tacksam för det som gjort sådär försmäktande jävla ont.

För det fina, och för tiden.

Skålar vi för det då. Förhoppningsvis lyfter du nånting lite mer glamouröst än en gammal imsdalflaska från Arlanda flygplats som för länge sen tappat sin etikett, och nu är fylld med härligt andalusiskt bassängsmakande kranvatten.
Jag eh...deltog i firandet av min vän holandalusen igår. Med på festen var även hans room mate/min förhoppningsvis blivande chef, två av mina andra "chefer" - ett par vars dotter jag ger engelskaklasser till två gånger i veckan, och även min käre lille Ramon - ex-compañero från förra jobbet och världens kanske skönaste människa.
Kom givetvis hem senare än vad min sedan tidigare utsatta titel på kvällen talade om.
Innan jag somnade tänkte jag att "morgondagen ska jag dedikera till träning". Jag vaknade och skrattade högt... inombords..






No comments: