Thursday, October 22, 2009

Alta marea

Blev just väldigt väldigt ledig ikväll. För att vara jag. Since B is the most busy woman in town sen en tid tillbaka.
Jamen då kollar vi vilka roliga sevillamänniskor som är online (eftersom att ringa från min mobil kostar ungefär 6253 euro i minuten. Helst ge mig ekonomisk stress och så kallar sig operatören "Happy móvil". Vilken face-rub por diossss). ERR - inte en enda, om ens en liten tråkig sådan!
Hade räknat med att bli sittande till mittiinatta med diverse fil-konverteringar, men när jag kommer hem efter en alltid lika kaotisk cykelfärd från jobbet finner jag mailet "jag har redan gjort alla... ha en trevlig dag hjärtaaaaaat". Skön chef. Hah...
Men så hade jag också planerat in ett viktigt samtal. Med en viktig person. Men livet kom ivägen.... (vänta vänta, känner vi igen det här..!?)... och jag som hade tänkt...
(ah well, vi känner igen det också).
Ska nog klä mig höstfin, gå på promenad, leta upp det där bövelens hostalet jag aldrig fått tummen ur att kolla upp, inför ma&pa+pers&nils besök i jul. (Bara så ni vet har jag redan skrivit lista på saker jag vill ha från Sverige. Save some room in your luagage plez). Kanske ta en kaffe. Kanske bli uppringd av nån som kan läsa av min status. Fast det var det ju bara en.. eller max två, som kunde.
WAH.
CIAO.

No comments: