Monday, October 5, 2009

There'smorewherethiscamefromifyou'llgotothedancewithme


  1. Vaknar. Sover lite till

  2. Går ut till köket och sätter på kaffet

  3. Kollar mailen och blir arg över att Steve Madden inte finns här istället

  4. Tittar på bilder av svenska studentförfester och känner starkt hur lite jag saknar dom

  5. Zippar vatten (poor kidneys)

  6. Tittar på bilder och tycker att männniskorna från min hemstad är så jävla fina

  7. Tar mod till mig och loggar in på internetbanken. Gör mitt ärende, suckar, skrattar till, loggar ut

  8. Dricker sista dropparna av kaffet. Snackar med far om dagsläget och mental counciousness

  9. Går iväg en stund. Njuter av tanken på det svarta modet

  10. Tittar på bilder och funderar på hur mitt bröllop skulle se ut (err errr..errror)

  11. Skrattar åt mig själv och vill ringa Bella så vi kan göra det ihop

  12. Kollar mailen igen och blir arg över hur dåliga denna veckas sevilla-event är

  13. Tar nästan in den hängda och nu ökentorra tvätten. Fast egentligen tittar jag på nya och eventuellt blivande favoritserien ”Curb your enthusiasm” på youtube

  14. Talar med Emelia om hur begåvad Jonas Karlsson är, och ljuger för andra om att mitt liv är grymmare än deras för att jag lever i 21 graders värme i oktober

  15. Inser lite (men bara lite) att det är dags att gå och plocka ut de där hyrespengarna... men gör det ändå inte...än

  16. Funderar på cykeltur

  17. Zippar mer vatten

  18. Vet om hans närvaro

  19. ...

  20. Skriver det här.

1 comment:

Lolo said...

Självfallet gullet kommer jag skrika ut vad det är när det är dags. Så fort allt är klart :D

Å förresten, fin kan du vara själv.

Boos