Tuesday, February 12, 2008

FC

Det vill säga; Felíz cumpleaños a mi!

Sitter hos Laura och kollar in alla internetgratulationer jag fått. Så roligt att höra från er alla.
Har givetvis överdramatiserat födelsedagsdeppen för det känns ändå bra, det här.
Klart att jag saknar att ha mina nära här men det kunde varit värre, and girls don´t cry.

Har inhandlat en kavaj till min egen ära som jag kommer använda varje dag från och med nu.
Nöjdve.
Ikväll ska jag laga en god middag till mig, Laura och Moy, och så ska jag köpa hem en god rioja.
Tocar de grande alltså.

Tack igen för sms:en, mailen och inte minst; telefonsamtalen! Tänk va en röst gör mycket.

Hasta pronto, Rebe

3 comments:

Unknown said...

gott nytt år min fina gumma!

Unknown said...

Gratis SMS

alexis19 said...

hav tillit mitt hjärta det blir alltid bättre än du tror!själv tror jag på powwerplay justnu,är på väg.det stormar o är+ gr.sol,vår helt enkelt,konstigt,men bra.puss mamma