Thursday, February 21, 2008

JMPR

Stop buggin´me.

Idag har jag kollat lite på ett tvprogram som heter Fama, a bailár. Spanska motsvarigheten till floor filler alltså. Och det är depressivt hur dåliga de är. Dansarna håller för det första ett horribelt lågt snitt, men det som är värst är koreograferna. De sätter fan K-et i kvantitet. Nuff said, spansk tv..

Till mitt förra inlägg fick jag en kommentar av nån anonym spanjor, som vet att jag bor i Alameda (jag hoppas att det beror på bilderna i bloggen), men hur han fått min bloggadress är dessvärre ett mysterium. han kallar sig "niño" och jag har mina misstankar att det kan va den lilla pojken som hängt här på Republic Café samtidigt som jag några gånger. Han är typ tolv, men har säkerligen hackerkapacitet. (Nu ger jag honom en blick men han klickar mest oskyldigt på sitt mac-hacker-tangentbord...I´ll crush ya little boy).
Dessutom är det en person som rör sig här omkring som är en exakt, jag menar exakt, kopia av en viss person ur mitt förflutna. Jag blir lika skärrad varje gång. Otyg i luften, haha.

Almudena, som är upp över öronen kär i sin nya kille, är aldrig hemma och Moy har legat sjuk hos sin mamma i två dagar; jag har tråkigt. Får aldrig några jävla svar från jobbansökningarna och har inget att göra. Hoppas på att få nån compañera med mig ner till Jerez så jag i alla fall kan få lite extra dansinspiration från festivalen där.
Blir inte det av siktar jag fan in mig på att dra ner till Malaga å möta upp Kajsa som kommer den 11:e (!!!). Kanske kan man möta upp en annan peep samtidigt och kanske kan man då ta sig ett danssteg eller två på nåt clubdansgolv. Äh, nu flummar jag bara.

Nu ska jag kolla på flamencoskor. Peace to the people.

Adam Tensta - 80´s baby

1 comment:

alexis19 said...
This comment has been removed by a blog administrator.